Lingon




Det blev en promenad ikväll, bra musik i lurarna och härligt väder ute.
Gick runt lite här i Torvalla, och hittade en skog med massa lingon i, jag som vill plocka lingon, måste nog ta med mig hinken och gå dit någon dag snart.
Så ingen annan hinner före :).

True talent började ju på 3an igår, jag tycker det är jättebra, det är imorgon också, tur att jag jobbar dag så jag kan titta.


Provade en ny bulgur sort idag, bulgurmix, med smak av äpple, chili, ingefära och så är det pumpakärnor i, den var mycket godare än vanliga bulguren.





Imorgon ska jag jobba, ha tvättstugan, sen blir det en sväng till gymmet.
På fredag ska vi på fest till Daniels brorsa som fyller 25.
Sen blir det jobb hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Linn

SV;

Ja visst är den god! =) Se till att testa den andra smaken också. God den med!

2011-08-26 @ 07:05:41
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0