Stugan


Igår började jag dagen med en promenad med Susanne, jag gillar inte morgonpromenader om jag ska gå själv, men går jag med någon så är det roligare.

Efter det så hade jag tvättstugan, hade inte haft det sen vi kom hem från semestern så det var en del tvätt.
Åkte sedan ner på stan och kikade lite, hittade ett träningslinne och underkläder.
Sen vart det stugan, vi håller ju på att bygga ut där.

Ska ta lite kort och lägga upp, blir lite roligare så.

Idag ska vi åka på skopunkten och barnens hus.
Jag ska köpa pennor och papper tills jag ska plugga anatomi, ska göra mindmaps så att det blir lite roligare och lättare att lära sig :)



- Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

Kör hårt du med!!! Wihoo!

2011-08-22 @ 19:30:29
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0