Skriver


Jag skriver inte mycket här just nu.
Men kanske ska börja igen, ny start och nytt år imorgon. 2012!!

Har haft en underbar jul med nära och kära.
I torsdags var jag ute och träffade Amela och Susanne, hade jättetrevligt.

I julklapp fick jag längdskidor av min älskling, vill vara ute och åka hela dagarna.
Men ska ta det lite lugnt.
Har varit ute 2 dagar irad med Evelina, tack för hjälpen och tålamod.
Har ju inte åkt sen jag va liten så känner mig lite som bambi på hal is, speciellt i nedförsbackarna.

Nyårsafton och det nya året ska vi fira in hos Björn och Kimberly.


Gott nytt år till er alla!!




Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Gott nytt år själv! Är det ett nyårslöfte att du skriva mer här? Jag går in varje dag, men det händer inte mycket!!



KRAM!!

2011-12-31 @ 19:45:25
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0