Jag har ingen dator


Förra veckan lämnade jag in min dator för den hade gått sönder.
Det var hårddisken som hade kraschat, tur att det går på garantin, så jag behöver inte betala någonting.
Men det är tråkigt att vara utan datorn, får tillbaka den om 2-3 veckor.

Idag körde jag mitt första träningspass på över 1 vecka, för jag blev sjuk igen förra veckan, förkyld.
Men nu hoppas jag att det räcker på ett tag.
Började morgonen med ett styrkepass, men jag ska inte träna på tom mage, börjar må så illa. Så nästa gång jag ska köra styrka blir det frukost innan.

Idag ska jag åka till Malin med kryddorna, var där och hade kryddparty förra veckan.
Och min lillasyster fyller år idag, så vi ska dit ikväll och fira henne.

I lördags fyllde ju min älskling år, då var familjen här och firade, han fick massa fina presenter, bland annat en gitarr från mig.
På kvällen hade vi lite kompisar här, sen åkte vi ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0