Min dator är tillbaka


Idag när jag hämta Daniel på jobbet säger han att vi ska åka till alina (datorbutik här i Östersund), jag tänkte att han skulle köpa något till hans nya dator han köpt.
Sen kom jag ju på att det kanske va min dator som va klar, och så var det, äntligen :)

Idag har jag jobbat.
Hämtat dator.
Åsså har jag och Daniel gjort kasslergratäng så det blev massa matlådor, bra att ha i frysen.


Nu ikväll har jag varit på step, och kondition är verkligen en färskvara.
Step har alltid varit jobbigt, men inte såhär jobbigt.
Jag måste börja med löpningen igen, jag tycker ju om det.
Så imorgon blir det styrketräning och löpning.

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Vilken lycka med en data!!



KRAM!!

2011-11-16 @ 19:02:08
URL: http://universum777.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0