Gårdagen.



Nästan så att jag gav upp efter halva spinningpasset igår, var illamående och kändes som jag skulle svimma just där, på cykeln!
Men jag klarade hela passet, hade dock spagettiben ett tag efteråt, men jag gjorde det iallafall.
Hade pulsklocka då, vill köpa en egen som man kan ha när man är ute och springer å så också, har velat haft en jättelänge. Kanske dags att köpa en?!?


Idag är det härligt väder ute, blir inget gym, men en långpromenad till jobbet på Frösön.



När jag åkte från Göteborg för ca 3 veckor sen blev tåget 1,5 timme försenat, jag fyllde i resetidsgaranti på deras hemsida, och igår fick jag lite pengar tillbaka.
Man fick välja och få tillgodokvitto eller 25% av pengarna tillbaka, men jag tog pengarna.
För nästa gång jag åker till Göteborg blir det nog flyg, det kommer ju iallafall fram i tid.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tränar på GYM 24!

Längtar tills bindningstiden går ut så jag får byta... Haha! Var gymmar du? =)

2011-10-27 @ 15:06:33
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Linn

SV;

Ganska dåligt utbud på maskiner och vid styrkerummet. Det finns inte heller några pass att gå på =/



Det kommer bli Golds! =)

2011-10-27 @ 21:15:57
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Linn

SV;

Ja, jag var ju på Step In förut (innan de slog ihop sig med Golds). Och jösses vad jag älskade det gymmet! Sprang alltid på en massa pass och favoriterna var spinning, core & bodybalance.



Vilket kort bör man köpa om man endast hade tänkt och gymma i stan + att man får gå på pass?

2011-10-28 @ 09:46:56
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0