Halsont


Tänkte att jag skulle köra igång med träningen idag, igår var det fullt upp med jobb + att jag hade kryddpartyt. Massa förberedelser och sånt.

Men när jag vaknade imorse kändes halsen inge rolig, det brukar gå över när jag klivit upp och ätit frukost, men inte idag.
Så då håller jag mig borta från gymmet.
Men en promenad ska jag iallafall ta, blir en kortis till affären i lugnt tempo.
Det blåser och solen tittar fram då och då. Lite D-vitamin är bra :).


Ska bara ladda klart min ipod, precis när jag skulle gå märkte jag att batteriet va slut, så jag håller på att ladda den nu, sen ska jag gå.
Måste ha musik i öronen, annars blir promenaden tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0