Lat!


På sista tiden har jag blivit alldeles för lat.
Semestern har satt sina spår, och jag har fortfarande inte gjort något åt det, varför? Jag är lat.
Jag älskar att styrketräna  gå på steppass och vara ute och springa.
Men ibland är det skönare att ligga i soffan med en godispåse....Eller?!?
Jag ska köra igång igen, imorgon, start 17/10!!


Flera saker jag ska starta med är att plugga.

Jag har även blivit återförsäljare åt alpnaering, kryddor, hälso och sportprodukter.


Jag har varit i Göteborg hos Amela också, det var jätteroligt, längtar redan till nästa gång jag ska åka dit, eller tills hon kommer till Östersund vid jul.
Synd bara att det tar så lång tid att åka, nästa gång tar jag nog flyget, tåget blev såklart försenat.


Ska försöka skriva mer här i bloggen, tycker det är roligt och bra att skriva av mig lite ibland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0