Höstdepp!


Man kan verkligen bli deppad när man tittar ut genom fönstret och bara se regn och rusk.
Jag blir opepp till träningen.
Men  nu måste det hända grejjer. Jag läser på lite olika sidor och blir peppad igen :)
Ska strax iväg och jobba till 16.30. Sen blir det dubbelpass, bodypump och bodystep.

Vart ingen träning i måndags och igår vart det bara en spring/pwtur.
Känns att jag inte varit ute och sprungit på länge, man tappar det fort.

Det som är bra med hösten är att det är bästa årstiden att springa i, inte för varmt eller för kallt, och ingen tö eller is som det är på våren.

Den 4e oktober åker jag till Göteborg och hälsar på Amela.
Åker hem 7e oktober, vet inte om jag ska ta flyg eller tåg hem, ska boka biljetten hem i slutet av månaden så får se vad priset ligger på då.

Nu ska jag åka på affären och köpa lite mellanmål till sen.
Blir middag när jag kommer hem från träningen, ska göra en god köttfärsgrejjs, med köttfärs, vitkål, starka kryddor och keso till det. Mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen tack! :D

2011-09-12 @ 12:55:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0