When your body screams, tell it to shut up


     
Jag och älsklingen på Öland.           Gammal bild på mig och Amela.




Har idag varit på ett Pt-challenge pass, roligt och jobbigt är ledorden. Känns att man lever, men det är ju det som är mening med träningen.
Ingen mening att gå dit och sen när man går därifrån känns det inte som man gjort nåt.

I helgen är jag ledig, det är så skönt.
Idag ska vi åka till stugan och grilla, det är sommar här idag.
Å Daniel ska väl fixa med utbyggnaden, kommer bli jättebra när det är klart. Fast det kommer ju ta ett tag till.

Imorgon hoppas jag att vi ska gå ut och äta, har presentkort på Dahlwinnies som vi måste använda ju :).
På söndag ska vi kanske en sväng till Linda och Bische.


Amela har flyttat till Göteborg, så dit ska jag inom en snar framtid, lutar åt att jag åker ner slutet av denna månad.

Annars händer det inte så mycket.
Nu ska jag till tvättstugan, sen blir det affären och inhandla det som vi ska grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0